Vinterblå naglar


Såhär ser mina naglar ut just nu. Bara blå. Ville testa lacken jag fick av mina vänner och det blå är helt klart bra! Lätt att måla och torkade fort! Behövdes 2 lager, men det gör det ju nästan alltid! Får se hur det håller, har inget överlack just nu.. Riktigt snygg färg är det iaf, syns inte så bra på bilden dock, men det reflekterar ljus jättefint!

Tanken är att göra ett silverfärgat mönster ovanpå, om jag får mitt nya Konad-lack idag. Beställde lite nya färger häromdagen nämligen.. Ni får se vilka när dom kommer. :) Annars blir det nog nått nytt lack till helgen. Nu blir det en snabb sväng ner på stan! Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Elle

Hej ja de hoppas jag med... :/ Samma här... folk tror att man bara undviker saker.. ingen tror på en. Ska skriva om de i bloggen så fort jag blivit undersökt av nån.



MVH

2012-01-13 @ 11:58:13
URL: http://elises.se
Postat av: jennie och malva

Får en konad art stämpel plats på hela nageln när de är så långa? man vill ja en hel bild på nageln ich inte lämna en bit utan dekortain :)

2012-01-13 @ 12:55:47
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0