How to do

Såhär gjorde jag gårdagens naglar:

Först bort med gammalt lack, slipa till lite och på med underlack.
Jag använder ett kombilack från Depend.


Ett eller två lager med en snygg bottenfärg.. Färgstark eller neutral väljer du själv!


Jag valde två lager av Isadoras nr 20 Powdery Pink.


Sen behöver du detta:
Skrapa och Stämpel, mina är från Konad.
Mönsterplatta, BM16 från BundleMonster blev det denna gång.
Speciallack i nån snygg färg, t.ex. Konads röda.
Överlack, helst Konads egna som inte smetar ut mönstret.
Aceton, för att rengöra plattan, stämpeln och skrapan mellan varje nagel.
Pads, jag tycker Eldorados är bäst, och billiga är dom också!


Såhär ser det ut när jag grejar..


Och såhär blir det när det är klart! Glöm inte överlack!


Vill ni se mer exakt hur man gör föreslår jag att ni kollar här, spola fram lite..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Wow vad snyggt!!! :o



SV: Döskallar är ball :) Nästan bud på att tatuera in en :)

2012-01-06 @ 18:20:28
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Emma

Så himla snygga naglar :)

vart köper man Konad eller vad det heter, är de svårt att göra?

2012-01-06 @ 23:39:17
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0