Flowers



Såhär ser naglarna ut just nu. Fast mörkgröna. Blommorna är vita och silverfärgade. Men måste säga att jag blev himla besviken på det silverfärgade lacket. Täcker inte alls! Ser ut som ett "vanligt" lack, ingen hög pigmentering alls.. Vet inte om det beror på att jag har så mörkt lack under eller vad det kan vara.. Blev iaf inte så som jag förväntat mig. Även det vita var lite tunt och smetade ut sig en del.. Hoppas det gröna och orange är bättre färg i! Menmen. På lite håll ser det iaf fint ut!

Kommentarer
Postat av: Daniella - Tävling pågår ღ

SVAR: Okej, vad nice :) Jag är inte något vidare på att måla naglar, eftersom att jag är högerhänt så kan jag inte måla den högra handen med den vänstra..haha du förstår! Men en kompis har förlängt sina naglar och har även en ny design på dem, sjukt snygga :) Vill ha fransk manikyr på mina, samt förlänga dem. Går det att göra det när man är 11 år? Haha =)



Jo precis! Hörde precis att de finns på H&M för 40 spänn och på Nelly för 100 spänn, fast det sägs att de är väldigt lika. Vad gör du då? :)

2012-01-19 @ 17:23:17
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Emma Swärd

sv; Okej men den är inte som beck verkligen inte :)

2012-01-19 @ 18:30:45
URL: http://emmasward.se
Postat av: Emma

Nu ligger naglarna uppe!:)



Jag funderar på att köpa från nelly för jag är så nyfiken på den metoden :)

2012-01-19 @ 20:32:21
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Amanda - Flickan med svagt hjärta

Vilken härlig och superfinurlig blogg du har. :) Gud du är verkligen superduktig på att göra snygga naglar. Önskar att mina naglar kunde se ut sådär.



Själv så har jag haft lite svårt. Har fått problem med hjärtat och fått en pacemaker inopererat. Låg på sjukhus länge och det blev dyrt.



Så tänkte om du kanske kunde hjälpa mig lite. Om du kikar in på min blogg så finns det en annons som heter Adsettings, gå in där och bli medlem, då får jag 40 kr. Då kanske jag har råd att betala lite av mina räkningar. Självklart så kan du själv tjäna en massa pengar också.



Annars så får du ha det så bra. :)



Kraam.

2012-01-21 @ 03:15:51
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0